Vrácení a reklamace zboží

 

 

Reklamační řád se řídí obchodními podmínkami umístěnými na stránkách www.chytramaminka.cz

1) REKLAMACE ZBOŽÍ

Zboží pošlete na naši adresu: Kateřina Golombová, Antonínov 644, 739 44 Brušperk

V balíčku nesmí chybět kopie daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace a vaše telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Pro rychlejší vyřízení nás kontaktuje na objednavky@chytramaminka.cz

Chcete vrátit peníze?

Pokud chcete vrátit peníze, přiložte k balíčku číslo účtu, na který máme částku zaslat. Na ten vám ji v případě uznání reklamace pošleme do 14 dní od obdržení balíčku.

V případě uznané reklamace máte nárok také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii podacího lístku z ČP na objednavky@chytramaminka.cz . Náklady na přepravu vám proplatíme.

Chcete zboží vyměnit?

Pokud chcete zboží vyměnit, nezapomeňte k balíčku uvést, za jaké konkrétně. Toto zboží musí být ve stejné či vyšší ceně než vrácené. Případný cenový rozdíl doplatíte formou dobírky při zaslání nové zásilky.

Při výměně poškozeného či jinak vadného zboží platíme zaslání vždy my. Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným používáním. Reklamovat můžete celou objednávku nebo její část.

2) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud nejste spokojení se zbožím, které jste si objednali, můžete jej bez udání důvodu vrátit do 14 dní od zakoupení. Musí být nepoškozené a nepoužité.

Zboží pošlete na naši adresu: Kateřina Golombová, Antonínov 644, 739 44 Brušperk

V balíčku nesmí chybět kopie daňového dokladu, číslo objednávky, číslo účtu, na který máme peníze zaslat a vaše telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Pro rychlejší vyřízení nás kontaktuje na objednavky@chytramaminka.cz . Peníze vám pošleme na účet do 14 dní ode dne, kdy nám balíček dorazil. Poštovné v tomto případě neproplácíme.